tisdag 17 mars 2009

En och en halv vecka har gått och jag har fortfarande inte träffat fotografjäveln.
Han hör inte av sig, svarar inte på mina mail och sms.
Nu skiter jag i detta. Mailar fotografer som besatt för att få följa med på iaf ETT fotouppdrag.
Men de flesta verkar vara utan jobb.
Jävla lågkonjuktur.

Sitter nu och försöker få lite skolarbete gjort. Men kan inte koncentrera mig alls.
Jävla dag.

Igår var iaf en helt ok dag, höjde humöret lite.

Åkte in till stan och köpte ettpar skor jag kollat på ganska länge.
299 spänn, skitsnygga och helt walkable.

Åt sen lunch på kungshallen för att sedan fota Viktoria/DTC vid kyrkan, mitt i stan, där, vid centralen ungefär. Ingen aning om vad den heter, ehehe.
Snygg var den iaf, Viktoria med, så blev endel bra bilder.

Sen på kvällen såg jag och Petra på Snatch , riktigt skön film. Se den :>

Inga kommentarer: