måndag 2 mars 2009

*aktiv bloggare*

Ja, min pappa och hans sambo sen några år ska separera.
Jag har lite blandade känslor kring det, förut var jag lättad, nyss grät jag, nu vill jag bara slippa denhär stämningen vi har i huset.

Kanske ska vi flytta ..
Blandade känslor där med.
Antingen blir det ett hus utanför stan, och det gillar jag inte alls.
Eller så kanske vi flyttar längre än så. Bort från stan.
Jag som aldrig riktigt gillat Sollefteå känner mig .. splittrad.
Alla jag känner här då?
Härifrån ska jag ju ändå såsmåningom..

Annars känns hela flytt-grejen ganska mysig. Lite mysig.
Nytt rum .. Göra fint..
Måla om?
Jag tror att jag ska skaffa en kattunge. Min egen.
Trots att jag är allergisk. Skiter i det, klarar mig, jag ska ha en katt.

Snart åker jag bort, ska bli .. skönt.

Inga kommentarer: