söndag 1 mars 2009

ARJ2

Spinner vidare på samma sak jag skrev i förra inlägget.
Kom att tänka på en grej jag hörde på skolan då jag stod och skar en passpartou (ram) till ett foto. Komvuxeleverna hade lektion runt ett bord precis bakom mig, de diskuterade ideal. Någon nämnde att det införts en minimivikt på modeller, så om de väger mindre än det så får de inte gå på catwalken och BLABLA. Iaf, då fyllde en av de andra i gruppen i med något i stil med "jaa de funderar ju på att ta bort de minsta storlekarna i klädaffärer också" Och BLABLA det tyckte hon var bra. Så man inte uppmuntrar folk ytterligare att svälta sig och blabla.

JAHA, TACK?! NATURLIGT SMALA MÄNNISKOR DÅ?
Kanske man ska ta bort de största storlekarna med, så folk inte äter sig för stora?
(JA FÖRIHELVETE, JAG VAR BARA IRONISK)
Idiot.

Inga kommentarer: