onsdag 11 mars 2009

ANUSANUSANUUUUUS

Igår hade fotografen för mycket att göra.
Vi skulle ses idag.
Klockan 12.

Bussen jag skulle ta till roslagsbanan kom aldrig, alternativt kom den mer än 5 minuter för tidigt. Så jag fick gå till tåget. Missade det såklart, och satte mig och väntade på nästa.
Väl på tåget smsade jag Mr Praktikplats att jag skulle bli lite sen.
Får till svar att han tyvärr är sjuk osv blablabl.

AHA MEN JAJA.
TACK.

Sen imorgon åker han bort.
Jävligt givande första praktikvecka måste jag säga.
Dör.

Menmen, eftersom jag ändå var påväg in till stan tänkte jag att jag skulle kunna kolla efter snygga fotoplatser och eventuellt fota om mitt fotorepotage.

För mkt snöslask överallt, så inte direkt snyggt nånstans, hittade inte en enda jävla uteliggare (OLOLOLOLOLOL OFTA?) som jag tänkte fota till mitt bildrepotage.
Så jag sket i att försöka göra något bra av situationen och .. eh .. tröstshoppade istället.

Började med en KRYDDIG korv från 7eleven.
Och avslagen cola, från 7eleven.
Förstår inte riktigt hur en burkcola kan vara avslagen.
Men det var den.

Sen köpte jag en foundation från MAC, I RÄTT FÄRG ! Gjorde min dag lite bättre faktiskt, har nog aldrig hittat en foundation som är ljus nog förut. Den var visserligen dyr men, det får den vara värd.
Sen köpte jag godis också.
Jag och Petra sa igår att vi inte skulle äta godis förrens på fredag (vilket var 3 dagar)
men haha jag köpte mitt godis och Petra åt en muffins så
AH VI ÄR SÅ JÄVLA BRA PÅ DETHÄR MED LÖFTEN.
Särskilt när de involverar godis/annat onyttigt.

Nu är jag less.

Inga kommentarer: