måndag 29 december 2008

smile

Tänkte bryta depptrenden här i min blogg, haha. Är faktiskt på bra humör idag.
Det är jag egentligen nästan alltid, men har av någon anledning bara lust att blogga när jag är nere. haha.

Julen var faktiskt inte så kass som jag trodde.
Riktigt trevlig faktiskt.

Enda dåliga var nog att det var så mycket folk hemma dagarna runt jul. Absolut inget ont om de som var där, men jag är som de flesta vet smått handikappad socialt, vet inte om jag borde prata med folk eller bara vara tyst, vad jag ska säga om jag pratar osv. Oftast blir jag så nervös osv (utan anledning) när jag pratar med folk jag inte umgåtts med i typ 3 tusen år så jag bara framställer mig själv som ett cp om jag försöker vara social, så jag låter helst bli och håller mig undan både för deras och min skull. haha!

Kanske därför jag inte lyckats lära känna folk jag bott med i flera år.
Väldigt fail osv men jag kan inte hjälpa att jag inte är skapt att vara social och rolig.
Kanske jag gör men, aja.

Iallafall!
Julen var bra.
Jag fick 3100 kr, boken Du & Jag med bilder av Jan Stenmark, en lång kofta, strumpor, godis, 2 böcker till.
Jag är nöjd.

Har redan köpt lite smågrejer och ett linne till nyårför pengarna (inte allt, obviosly)
Ska troligen köpa ettpar lackboots & eventuellt petrolgröna dreads när odium clothing har kommit igång igen (eller då jag bestämt mig).. Sen är nog pengarna slut, haha!

Är lite tveksam om jag verkligen vill lägga de 1500 kronorna som bootsen kostar på dem, eftersom jag inte är lika mycket för den stilen som förut. Med det menar jag mest att jag blivit lite fegare och inte vågar klä mig "alternativt" och "vågat/extremt/vad ni nu vill kalla det" varje dag som jag gjorde förut.
Men dehär skorna har jag velat ha väldigt länge, så, kanske beställer dem ändå.
Om inte annat kan jag ju sälja dem, eller skicka tillbaka dem, som jag gjort de senaste två gångerna jag bestämt mig för att beställa skor, haha.

Mitt lov har hittills varit bra det också. Har bara sovit, ätit, suttit vid datorn, spelat ps2 och sånt hela tiden. Sjukt skönt.

Nyårsafton lär bli awesome i år, för en gångs skull.
Lär bli sjukt kul.

Sen så kommer Fredrik antingen till nyår eller precis efter.

För övrigt så har jag precis kommit ur en 1 vecka lång pms-depp-period

jag mår bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Att du ler gillas vetdu :) Jose-fin