fredag 5 december 2008

Forts.

Jag skrev såklart ingenting på mitt psykologiarbete imorse.

Precis efter jag avslutat mitt förra blogginlägg (bloggpost?) kom Maria (vår fotolärarinna) och frågade om jag och Jossan ville fota några industriarbetare till en artikel om "livet efter industriprogrammet". Såklart ville vi det (giltig frånvaro från engelskan och svenskan - JAJAJA).

Så det gjorde vi.
Sen fick vi pommes frites av Maria & Micke.

Efter det, bildspråk! Men då fick vi bara ännu en uppgift som skulle vara klar innan jul. Dock en ganska enkel en. Tur det.

Ahablabla åkte hem, gick på apoteket och SHOPPADE LOSS :c Med Jossan.
Mötte mamma & mina syskon på videoteket, beställde pizza osv. Åt. Fortfarande med Jossan.
Nu har hon precis åkt hem.

Ja det var min dag.
Öh, jo.
Världens tråkigaste blogginlägg kanske.

Inga kommentarer: