onsdag 18 februari 2009

punkt.

Jag hatar att jag är så jävla lat.
Idag har jag varit ledig hela dagen, för att vi skulle kunna göra en fotouppgift.
Jag har inte gjort något av värde, alls, idag.
Jag tänkte hinna med fotouppgiften, samt att plugga lite.

Jag sminkade mig, fotade det, redigerade en av bilderna i photoshop .. satt kvar vid datorn.
Hade tråkigt.
Blev hungrig.
Åt.
Kollade på tv.
Satte mig vid datorn igen.
Hade skittråkigt.
Åt middag.
Satte mig vid datorn.

Sitter här fortfarande, har skittråkigt.
Men jag orkar verkligen inte göra något skolarbete.

Fota kan jag inte heller göra.
Eftersom, det är ju mörkt ute.

Enda anledningen till att jag inte fotade förut är iochförsig att pappa hade med sig ett objektiv jag behövde när han jobbade .. nånstans.
Så.. det var ju inte mitt fel .. lol.

Nu ska jag göra en ny layout.
Inte plugga alltså. Suck.

Inga kommentarer: